Camilla Maria Kamstrup Knak

Mit navn er Camilla Maria Kamstrup Knak, og jeg er tilknyttet som Relationsformidler.

Til daglig arbejder jeg som indsatspædagog i Pædagogisk Udviklingsteam i Familie- og Dagtilbudscentret i Høje-Taastrup Kommune. Jeg er særligt optaget af at skabe meningsfulde processer og målrettede indsatser i samarbejde med pædagogisk personale. Mit arbejde fokuserer på at fremme børns udvikling og trivsel, samtidig med at den pædagogiske kvalitet styrkes.

Uddannelse

Min uddannelsesmæssige baggrund omfatter:

  • Uddannet pædagog
  • Certificeret Marte Meo-terapeut

Baggrund og Erfaring

Med mere end 25 års erfaring inden for det pædagogiske felt har jeg opbygget en omfattende viden og ekspertise i arbejdet med børn, unge og det pædagogiske personale. Gennem mit arbejde har jeg:

  • Understøttet fagpersoner i at skabe udviklingsstøttende og trygge læringsmiljøer
  • Tilrettelagt og gennemført målrettede indsatser med fokus på børns trivsel og udvikling
  • Arbejdet med Marte Meo-metoden til at styrke samspil og relationer

Fokus og Vision

Jeg er drevet af en ambition om at fremme indsigt i børns behov og udvikling gennem samarbejde og refleksion. Mit mål er at hjælpe pædagogisk personale med at finde konkrete løsninger, der kan forbedre daglig praksis og skabe et fundament for trivsel og læring.

Som Relationsformidler arbejder jeg for at understøtte en pædagogisk praksis, der skaber positive forandringer for børn og deres omgivelser. Jeg tror på, at en kombination af faglighed, empati og samarbejde er nøglen til at styrke både børn og voksne i deres udvikling.

 

Camilla Knak - Relationsformidlerne

Hvem er Relationsformidlerne?

Relationsformidlerne tilbyder specialiserede forløb, kurser, værdidage og pædagogiske dage inden for områder som relationskompetence, konflikthåndtering med afsæt i Low Arousal-metoden, forløb der understøtter børns regulering i samspil gennem legen, kurser hvor udviklingsstøttende samspil sættes under lup med afsæt i Marte Meo-metoden, Lederkurser og udvikling af inkluderende læringsmiljøer.