Mette Madelaire

Mit navn er Mette Madelaire, og jeg arbejder som Relationsformidler med fokus på konflikthåndtering og inkluderende læringsmiljøer.

Du kan blandt andet møde mig på Relationsformidlernes konflikthåndteringskurser, hvor jeg tager udgangspunkt i Low Arousal-tilgangen. Foruden mit arbejde som freelancekonsulent i Relationsformidlerne driver jeg min egen konsulentvirksomhed, Madelaire.dk.

Uddannelse

Min uddannelsesmæssige baggrund omfatter:

  • Cand.Scient.Soc. i Pædagogik & Uddannelsesstudier og Socialvidenskab fra RUC
  • Uddannet konfliktmægler ved Center for Konfliktløsning
  • Master i adfærdsdesign med fokus på adfærdsændring og implementering af strategier

Baggrund og Erfaring

Jeg har tidligere arbejdet som:

  • Konsulent i Idrætsprojektet i Københavns Kommune
  • Læringskonsulent i Børne- og Undervisningsministeriets inklusionsteam

Jeg har stor erfaring med at understøtte udviklingsprocesser i kommuner, dagtilbud og skoler med fokus på:

  • Inkluderende læringsmiljøer
  • Konflikthåndtering og relationskompetencer
  • Trivsel, mobning og forældresamarbejde

Fokus og Vision

Som Relationsformidler er jeg optaget af at skabe reelle forandringer i praksis, der gør en positiv forskel for børn og unges deltagelsesmuligheder, trivsel og faglige progression. Jeg arbejder for at støtte professionelle i at udvide deres handlemuligheder og skabe stærke, inkluderende fællesskaber, hvor hvert barn føler sig set og hørt.

Mit engagement og erfaring gør mig i stand til at hjælpe skoler, dagtilbud og kommuner med at skabe strategier og implementere løsninger, der fremmer trivsel og fællesskab.

Mette Madelaire - Relationsformidlerne

Hvem er Relationsformidlerne?

Relationsformidlerne tilbyder specialiserede forløb, kurser, værdidage og pædagogiske dage inden for områder som relationskompetence, konflikthåndtering med afsæt i Low Arousal-metoden, forløb der understøtter børns regulering i samspil gennem legen, kurser hvor udviklingsstøttende samspil sættes under lup med afsæt i Marte Meo-metoden, Lederkurser og udvikling af inkluderende læringsmiljøer.